السبت 27 يونيو 2026 التاريخ الهجري --:--
RSS روتانا نيوز
عاجل
مواقيت الصلاة - القاهرة
الفجر --:-- الشروق --:-- الظهر --:-- العصر --:-- المغرب --:-- العشاء --:--
أسعار مصر
الدولار -- اليورو -- الريال -- ذهب 21 حسب السوق ذهب 24 حسب السوق تحديث تلقائي
ادب وشعر

العتاب بين شخص عايش وشخص مات

بقلم / ندي عبدالرحمن الموت مش ذكري ولا ماضي عدي وفكره الموت فيه كتير منه اشكال فيه اللي اتكتب عنه موال وفيه اللي بيترسم عنه بالاشكال بين شخص بيعاني وشخص ولهان شخص نايم في امان الله وشخص سهران بين يدي الله بين شخص بيودع ماضي ومعاه جروح الالم علفاضي وشخص بيودع شخص افتقده وشخص بيودع …

بواسطة أكتوبر 15, 2021 آخر تحديث: أكتوبر 15, 2021 دقيقة قراءة
شارك الخبر فيسبوك إكس واتساب
العتاب بين شخص عايش  وشخص مات
العتاب بين شخص عايش
وشخص مات

بقلم / ندي عبدالرحمن

الموت مش ذكري

ولا ماضي عدي وفكره

الموت فيه كتير منه اشكال

فيه اللي اتكتب عنه موال

وفيه اللي بيترسم عنه بالاشكال

بين شخص بيعاني

وشخص ولهان

شخص نايم في امان الله

وشخص سهران بين يدي الله

بين شخص بيودع ماضي

ومعاه جروح الالم علفاضي

وشخص بيودع شخص افتقده

وشخص بيودع ذكره جميله

مع شخص تاني عشمان

مش عارفه ازاي ده انسان

بس العتاب دا شئ جميل

ودا بيثبت حبك مهما كان طويل

غير انك تفارق من غير دليل

ومن غير وادع وتفضل الرحيل

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *