السبت 27 يونيو 2026 التاريخ الهجري --:--
RSS روتانا نيوز
عاجل
مواقيت الصلاة - القاهرة
الفجر --:-- الشروق --:-- الظهر --:-- العصر --:-- المغرب --:-- العشاء --:--
أسعار مصر
الدولار -- اليورو -- الريال -- ذهب 21 حسب السوق ذهب 24 حسب السوق تحديث تلقائي
استغاثة

استغاثة تمريض مستشفى العامرية العام ..

كتب/ احمد محمد إحنا مجموعة تمريض العامرية، جميع المستشفيات استلمت مكافأة كورونا الا احنا من ٢٠٢١ وكل ما نسأل الإجابة لسة الوزارة مبعتتش الشيك نزلنا بمذكرة امبارح على المدرية لوكيل الوزارة الجديد الرجل المحترم السيد الدكتور / ايمن حلمي والكارثة أننا اكتشفنا أن إدارة المستشفي استلمت مليون وربع عن مدة حتي ٤/٢٠٢١ وتم تسديدها بأننا …

بواسطة مارس 26, 2022 آخر تحديث: مارس 26, 2022 دقيقة قراءة
شارك الخبر فيسبوك إكس واتساب

كتب/ احمد محمد

إحنا مجموعة تمريض العامرية، جميع المستشفيات استلمت مكافأة كورونا الا احنا من ٢٠٢١

وكل ما نسأل الإجابة لسة الوزارة مبعتتش الشيك

نزلنا بمذكرة امبارح على المدرية لوكيل الوزارة الجديد الرجل المحترم السيد الدكتور / ايمن حلمي

والكارثة أننا اكتشفنا أن إدارة المستشفي استلمت مليون وربع عن مدة حتي ٤/٢٠٢١

وتم تسديدها بأننا استلمنا حقوقنا من المكافأة

والكارثة الأكبر أننا رحنا نستلم المرتبات لقينا المدير ضيع اغلب رواتبنا في جزاءات لأننا بنسال حقوقنا راحت فين وأننا اتخذنا القنوات الشرعية بالشكاوي لمجلس الوزراء

وهو بتلك الجزاءات أراد أن يوصل لنا رسالة أنه اعلي من الحكوم

أنا يناشدالسيد_رئيس_الجمهورية_عبدالفتاح_السيسي

أنا بناشد السيد رئيس مجلس الوزراء

فين حقوقنا ‘

وهل ده يرضيكم واحنا معانا اطفال وداخلين علي رمضان اغيثونا

احنا مش بنتظاهر ضد الدولة علشان محدش يستغل وقفتنا غلط احنا بنطالب بحقنا وحق الدولة اللي تجاوزه السيد / مدير المستشفي

وكلنا ثقة في القيادة العظيمة السيد الرئيس .. منقول من تمريض العامرية

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *